سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به [دوستی] آن که به تو رغبتی ندارد، رغبت مکن . [امام علی علیه السلام]

دختر مشرق

 
 
سلامی دوباره(دوشنبه 87 مهر 29 ساعت 12:28 عصر )

سلام

این سلام با همه سلام هایی که داشتم کلی فرق میکنه .. نوشتن اونم بعد از 2 سال یه مقدار مشکله.. حس میکنم رشته کلام هنوز دستم نیومده.. 10 دقیقه پیش اصلا فکر نمیکردم که شروع کنم به نوشتن .

یه علت اصلیش یک کامنت از یه دوست بود که حتی نمیدونم اسمش چیه و خودش رو  فقط با 2 تا خط چین معرفی کرده بود (--) ..کامنتش خیلی حالمو عوض کرد و منو در آرزویه این گذاشت که این شخص کی بوده! دوست من الان فقط برای تو مینویستم و امیدوارم خودت رو ایندفعه معرفی کنی.

میدونم شاید برای همه سوال باشه که چرا دیگه ادامه ندادم! علتش هم این بود که حس میکردم فقط دارم مینویسم و هیچ وقت دنبال پرسش هام نیستم و این برام غیر قابل حل بود.

خوب یه تبریک دارم برای یه دوست عزیز..علی عزیز مدیر وبلاگ گاواره بان. مبارک باشههههههههه انشاالله به پای هم پیر شید و بهترین ها رو برای هردوتون آرزو میکنم. خیلی خیلی خوشحال شدم.

 بعد هم یه خبر جدید اونم اینکه من مامان شدم و نیلیا عزیز من الان 7 ماه داره و برای خودش داره خانم میشه!! میدونم الان خیلی هاتون رو سرتون شاخ در اومده!! چه کنم یه دفعه ای شد . اگه تعداد نفرات زیاد بود برای درخواست عکس این وروجک مامانی حتما دفعه بعد عکسش رو خواهم گذاشت.

 



 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 4  بازدید

بازدیدهای دیروز:8  بازدید

مجموع بازدیدها: 157162  بازدید


» لوگوی دوستان من «
» فهرست موضوعی یادداشت ها «
» آرشیو یادداشت ها «
» موسیقی وبلاگ ? «
» اشتراک در خبرنامه «